En föreläsare jag inte förstod mig på.

Idag har vi haft föreläsning om mag- och tarmsjukdomar. Jag vet lixom inte riktigt vad jag tyckte om läraren. Han var jätteduktig på att förklara det som stod på powerpointen, men så fort någon av oss ställde en fråga kunde han inte svara på den. Han tillockmed sökte efter svaret på wikipedia! Sedan sa han att det finns glutenproteiner i havre. Vilket är helt fel. Det vet ju till och med jag. I och för sig så har jag en tillfällig sambo som är sjukt glutenalergiker, så jag har fått lära mig alla e ämnen och saker. Men ändå, att inte en läkare som ska föreläsa för oss kan det?
.
Vill meddela alla om att jag klarade C-tentan!!
.

Kommentarer
Postat av: Juice

Grattis! :) är det mycket tentor kvar nu?

2010-01-23 @ 10:22:31
Postat av: Ida

Jag har en tenta kvar som jag ska få göra muntligt. Och sen är jag ikapp. Men pga. detta ligger jag nu efter i min medicinkurs.

2010-01-24 @ 16:07:56
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0