Bra respons.

Det har varit roligt att komma tillbaka till skolan nu när hela klassen är samlad. De vanliga lektionerna som ibland dock är så tråkiga och med dåliga föreläsare att man nickar till femton gånger på en minut. Det hände idag. Patologi hade väl kunnat vara intressant om läraren inte hade haft samma tonläge i två timmar.

Det är också roliga att höra att det syns att man har gått ner i vikt. Dock har det stått stilla nu alldeles för länge känner jag, men jag är motiverad till max. Igår morse var jag ute och sprang för första gången på nästan tre månader. Det hade nog gått bättre om jag hade ätit lite frukost innan, men jag tog mig igenom rundan på 4,3 km ialla fall :) Sjukt nöjd!
Och idag blir det med långrunda, en promenerande dock, med Wicky och Hebbe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0