Vetenskapsteorier

Denna skolan slutar fan aldrig förvåna en.
Börja kl 8 med kursregistrering som varar en timme. Är ledig fram till kl ett då man har föreläsning om vetenskapsteorier och etik till kl 4. Varför gör man så? Hela dagen är ju förstörd!
Så för att göra någon nytta stack jag och gänget till gymmet. Rygg och biceps. Jobbigt värre! In på Willys efter det och handla, blev helt svettig av att bära kundkorgen. Skrattade högt åt min svaghet.
Köpte Syoss då jag hört från flera håll att Tresemmé inte är så bra som det verkar. Visst jag har bara tvättat håret en gång med det än, och det gör sig inte rättvist med mina sletna toppar som inte har blivit klippta på snart ett år. Men det känns i alla fall att det är tusen gånger bättre än Glow, som är det sämsta jag hällt i mitt hår någonsin.
.
Nåväl, vetenskapsteorierna var lika tråkigt som det låter, så vid tre fick jag nog och gick hem till Wicky för att laga korv-stroganoff. Underbart. Och med matvete till såklart. Mitt nya beroende. Godare än både pasta, ris och potatis. Och nyttigare dessutom.
.
Nu kom precis Elin, så det är dags för tentaplugg igen. Duktig som pluggar på en tenta jag har den 9 april
SÄG NU ATT JAG ÄR DUKTIG FÖR HELVETE!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0