Vem har kollen?

Vem tusan har kollen på vad det är vi har på tentan i morgon? Jag har den inte. Känns lite läskigt. Har gjort 40 tal på beräkningen idag, så något av det borde ju komma tycker man.
.
Jag har kommit in i ett sådant flyt nu känner jag. Jag får jättemycket gjort utan att ens stressa. Känner mig lugn och glad över hur tillvaron är, och då funkar allt annat också antar jag. Jag stiger upp i tid, jag har ordning omkring mig, jag äter bra mat och jag är ute på mina promenader med Hebbe. 
Samtidigt får jag jättemycket gjort i skolan. Jag har klarat alla mina tentor och jag har endast aningen för lite koll på de kommande.
Jag har även koll på min ekonomi. Hoppas detta flytet håller i sig hela året. Det hade varit perfekt.
Nu mina vänner, ska jag hoppa in i duschen, koka mig en kopp te, göra lite popcorn och göra klart mina lungsjukdomar.
.

Kommentarer
Postat av: Linn

fin bild idis! :)

2010-02-04 @ 22:39:34
URL: http://linnnathalie.blogg.se/
Postat av: ida

Tack så mycket linnsan <3

2010-02-05 @ 07:28:14
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0