Totally ensam

Gud vad det var jobbigt igår när mami, Johanna och Hebbe åkte.
Blev helt ensam på en sekund.
Gick raka vägen ner till Wicky och sedan satt vi här och kollade på mello och en annan film som var väldans bra som jag inte kom ihåg vad det hette, med den gick iallafall på sexan och Brad Pitt var med i den.
Men sen kändes det konstigt att inte behöva gå kvällspromenaden, ingen man sa god natt till och ingen som kom och gosade i sängen. Sovit så dåligt och hade så svårt att somna!
Ja, jag vet att det är en hund, men det är mitt sällskap och jag går alltid runt och pratar med honom.
.
Dags för andra tankar.
Mamma kom som sagt igår, och hade med sig en säck med kläder som jag har rensat ut som inte passade. Nu passar i princip allt. Så jädrans skönt!
Inne i stan köpte jag förvaringsboxar, en buister (Varför finns det knappt några i C?!) och nya hörlurar. Gick och myste jätte länge. Har varit perfekta dagar som jag har längtat efter i flera veckor, och nu är dom över. Vad ska man nu längta efter?
.

Kommentarer
Postat av: Linn

du kan längta efter att komma hit och öppna din julklapp ;) du kommer älska den!

2010-03-01 @ 12:52:46
URL: http://linnnathalie.blogg.se/
Postat av: ida

Ja, egentligen skulle jag åkt hem med Wicky på torsdag, men sen fick vi en föreläsning på fredagen så det gick inte.

Haha, jag är lite rädd över den där julklappen :P

2010-03-01 @ 19:15:29
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0