Tjohoo! :D

Tre timmars sömn i natt. Jag skojjar verkligen inte. Satt uppe till ett och sedan upp igen kl 4 för att fortsätta läsa. Jag har lidit mig igenom denna veckan, men jag klarade det!!! Helvete vad lycklig jag blev när jag fick veta att patientfallet om glutenintolerans var mitt. Helt perfectus.
Men jag känner att jag nog hade klarat nästan vilket fall jag än hade fått. Inte jättesvårt eller strängt något av det. Förutom det med tromboserna och embolierna. Det var lite knäppt.
Firade med lunch i stan med flickorna.
Min lägenhet är äcklig. Saker överallt. Jag behöver tvätta, diska, städa toan och torka golvet.
Sen behöver jag ut med taxen, det ska jag göra strax när Wickys tvätt är klar och sedan ska jag fixa hemtentan och efter det måste jag sova.
Känner mig så trött att jag knappt ens kan njuta av glädjen av att jag klarade tentan.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0