Tårar är fallna.

Nu har ett par ytterligare tårar fallit från mina ögon.
Det är nog påverkat av stressen och den omänskliga tröttheten som just nu äger rum i min kropp.
Jag började gråta över ett par fina sms från min syster. Det är helt otroligt att man kan älska någon så mycket!
Sedan började jag gråta lite när jag tog en pluggpaus och tittade på Himlen kan vänta. Det är med dom människorna jag kommer jobba med, jag kommer träffa på döden väldigt ofta. Dock gav programmet mig mer lugn. Att jag inte ska sitta och gråta eller stressa över en fjuttig liten tenta när jag förra terminen överträffade min egen tro om vad jag var kapabel till. Jag är duktig och jag gör mitt allra bästa, och det ska jag inte sitta och gråta över.
Jag älskar livet.
.
Du och jag mot världen <3

Kommentarer
Postat av: syster

I vått och tort! <3<3<3

2010-02-08 @ 21:21:52
Postat av: syster

I vått och tort! <3<3<3

2010-02-08 @ 21:23:07
Postat av: ida

Alltid <3 <3 <3 <3

2010-02-08 @ 21:24:08
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0