Stalker

Jag har fått en stalker. Jag vet inte vad han heter, men han pluggar till matte och fysiklärare. Kommer från göteborg, tycker jag har fint hår och undrade ifall båda mina föräldrar var svenska. Han tåflirtade med mig i bibblan.
När bibblan stängde gick jag hem och hämtade Hebbe och gick till ica. Då är människan där med! Insisterar på att han ska följa mig till dörren. Han skulle till skolan och plugga, hade prov i morgon tydligen.
När jag äntligen blivit av med människan, ätit min mat, hällt i mig en flaska cola och nästan en hel påse fredagsmix, ringer det på dörren! Jag sitter tyst som en mus och undrar om jag låste den. Säger åt Hebbe att skälla jättemycket medans jag smyger fram för att se vem det är som står där utanför, då är det den där människan utan namn som kommer från göteborg och läser till matte och fyisklärare! Hjälp tänkte jag och gick tillbaka till soffan och gömde mig under filten.
.
Nu sitter jag här och försöker vara jättetyst, Linnéa har jobbat natten och sover i min säng med Hebbe. Jag ska strax dra på mig paltorna och sticka till gymmet. Egentligen tänkte jag ut och springa för att spara lite tid, men det har tydligen snöat ganska mycket i natt och jag tror inte vägen runt trummen är skottad än. 
.
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Wicky

Vill du att jag ska skrämma bort honom? (iofs är min taktik att springa in på jobbet och gömma mej bakom johan:P )

2010-02-13 @ 17:14:49
Postat av: ida

Tänk om man alltid hade haft en Johan i sitt liv?

2010-02-14 @ 07:48:03
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0