Sommarens bästa dag.

När jag sitter här i bibblan och läser om deviser sjukdomar tänker jag tillbaka till en av sommarens bästa dag.
Ledig från jobbet, tillbringat hela dagen med familjen i stugan. Framåt eftermiddagen sticker jag och Johanna ut och springer, hon sa att hon visste en bra runda på drygt 3 km. Kunde vara en bra runda tyckte jag då det fortfarande var över 25 grader i solen.
Så vi sticker ut. Att springa med min syrra är inte nådigt kan jag säga. Det blev interallträning, indianhopp, plocka svampövningar och hopp mellan och över stenar. När vi sprungit en stund upptäcker jag att hon dragit ut mig på en runda på 4-5 km! Dessutom alla dessa extraövningar. När det är 200 meter nerförsbacke kvar till stugan kör vi sista ruschen. Nehe, vad tusan? Jag kutar med henne och ner till bryggan. Hoppade i med alla träningskläder på svalkades. Lagom till vi var hemma var maten även klar och gäster var ditbjudna.
Jag hoppas på många sådana här dagar i sommar.
.

Kommentarer
Postat av: syrran

Den dagen var så great! Love ya <3<3<3

2010-02-06 @ 16:19:22
Postat av: ida

älskar dig med <3

2010-02-06 @ 17:00:30
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0