Sluta blogga?

Jag älskar att blogga, jag älskar att skriva av mig. Men det känns inte lika roligt längre.
Man vill ju skriva om något roligt så fort det har hänt nästan, men sen vill man ju berätta det också.
Det är då det inte blir lika roligt. - Ja, jag läste det på din blogg.
Inte alls lika roligt att berätta saker då längre. Man känner sig bara tjatig.
Så nu frågar jag er, för ni är ju ändå ett gäng som läser ;)
Ska jag fortsätta blogga på samma sätt som jag gjort förrut, där jag skriver om vad jag gör och sånt, med risk för att känna sig tjatig?
Ska jag skriva mer om vad jag har för åsikter om saker och ting, med risk för att bli bitchig och verka elak?
Eller ska jag trappa ner bloggandet och endast skriva ett par inlägg i veckan, med risk för att bli tråkig?
Eller ska jag sluta helt ett tag?
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Juice

Jag tycker av förklarliga anledningar inte att du är tjatig :)

men jag förstår känslan, det är tråkigt när andra redan vet allt, jag postar väldigt sällan på bdb men tycker ändå att det är tråkigt ibland när folk läst där. men samtidigt säger du ju faktiskt inte allt, och kanske inte samma sorts saker som du skulle pratat om med människor, jag litar på att du har nog i dig för både och men det är du som får bestämma :) lycka till!

2010-02-18 @ 07:18:33
Postat av: Lina

Keep up the good work! Kramar Lina!

2010-02-18 @ 07:48:57
URL: http://lct.blogg.se/
Postat av: Liza B

Håller med Lina :)

2010-02-18 @ 12:31:29
Postat av: Wicky

Release the bitch!

2010-02-18 @ 14:27:15
Postat av: Linn

tycker du kanske ska göra nåt annat än det förstnämnda det kan bli lite enformigt i längden :)

2010-02-18 @ 14:27:34
URL: http://linnnathalie.blogg.se/
Postat av: anna p

Ja fortsätt, jag vill veta vad som händer i ditt liv ida ;)

2010-02-18 @ 16:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0