skitbra ida!

Jisses vad jag och Elin har varit effektiva med plugget idag! Känns ganska okej.
I morse när jag vaknade kände jag mig helt febrig och dålig med det gick över efter ett par Ibumetin, NSAID in my heart ;)
När det var färdigpluggat vid halv nio tog jag Wickys Räcerbil och skulle köra till Willys. Tror ni jag kommer någonstans eller? NEJ! Jag körde fast i snön på parkeringen. Där stod jag och bara sladdade mitt på parkeringen mellan massa bilar. Så Wicky fick komma och vi fick med gemensamma überstarka krafter påta tillbaka bilen till dess ursprungsläget. Då var klockan 20 i tio!! För sent för att handla med andra ord.
Så jag fick gå hem och göra mig en sallad, dammsuga och torka golvet i stället. Kände hur jag hade jättemycket energi. Men nu satte jag mig här och kroppen la av.
Ska säga också att jag förstörde mina spislocka idag med genom att sätta på fel platta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0