Off

Jisses vad alla är off idag. Det är fullt förståerligt, skulle pluggat med Elin idag, hon skulle bara sova lite först och det var vid fyra, har försökt få tag i henne men det verkar som att hon fortfarande sover, den stackaren. Jag sov en timma när jag hade varit i skogen med Hebbe. Underbar känsla att vara helt slut i både kropp och huvud, dessutom lite småfrusen efter en timmes promenad och sen få krypa ner under täcket.
Har bytt lampa i taket, men sen råkade jag slarva bort skruven så nu kan jag inte sätta tillbaka lampan. Så fult med endast två glödlampor i taket och jag har gått och varit sur och irriterad över detta i tre timmar nu.
Funderar på om man kanske ska ta och laga morgondagens mat? Samtidigt som jag ska skriva arbetet, samtidigt som det är bra program på tv, samtidigt som jag ska ut med Hebbe, samtidigt som jag vill sova.
.
Har en sån konstig känsla i kroppen, känns som jag har grus i ögonen, är trött i huvudet men samtidigt kan jag inte sitta still och bara vill få massa saker gjorda nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0