Min typ?

Min typ av kille.
Ja, när jag satt hos P. Och skulle beskriva honom lät det ungefär:
Lång mörk, musklig, lite biff, idrottar.
Ska kunna bygga ett hus till mig om jag vill.
Han ska vilja bo på landet och göra vad jag vill i princip.
Och så träffar jag C.
Hockeyspelare, jobbar som snickare, låter mig kolla på barnen i bullerbyn i flera timmar i hans soffa och så ska han söka in på universitetet för att gå något skogsbruksprogram.
Hur stor är chansen lixom att jag hittar honom?!
Och hur stor är chansen att han tycker om mig?
Felet var typ bara att han skulle in i fängelset och att han inte kunde ta ett nej.
Okej, det var ju synd.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Linn

ja det var jävla synd det !!!

2010-02-24 @ 23:11:44
URL: http://linnnathalie.blogg.se/
Postat av: ida

Ja, det var det verkligen.

Det grämer mig fortfarande.

2010-02-25 @ 07:13:01
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0