Min träning.

Gud vad jag är glad att jag har kommit igång med träningen som jag gjort nu.
Pluggat fyra timmar idag. Och tränat en och en halv. 45 min promenad och 45 min på crossen = 300 kcal. Kändes gott att äntligen bli lite andfådd och lite svettig. Det blir man ju fan inte av varken promenaderna med taxen eller av styrketräningen.
I morgon blir det body pump med syster. Ska bli spännande att se hur den är har i Växjö, om det är något att ha så fortsätter jag definitivt. Ska bli lika biff som syrran ;) haha.
Tänkte att jag ska träna 6 dagar i veckan, 3 dagar kondis och 3 dagar styrka. Vi får väl se hur länge det håller...
Nu är det bara mitt jävla småätande som det ska ändras på. Så fort man sätter sig i soffan och slår på tvn skriker tänderna efter att få tugga tugga tugga!! Det är inte bra, och en vana som måste bort. Har köpt hem massa tuggummi, det borde hjälpa ganska bra.
Nej, nu blire sängen, upp tidigt i morgon och plugga järnet så jag slipper tänka på det när syster är här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0