Lycka är när solen skiner

När klockan ringde i morse kikade solen in lite genom fönstret.
Hebbe suckade och kom och la sig på min arm.
En perfekt dag.
När jag satt och åt min gröt smsade Jenny och sa att dagens föreläsning om kvantitativa metoder var inställd.
Lyckan blev total!
Så jag åt min gröt i lugn och ro och sen slumrade en stund i soffan igen.
Nu när det äntligen är fint väder och jag är ledig så gick jag ut i skogen med Hebbe.
Satan! Jag är helt svettig! En halvmeter snö i 4 km. Kommer nog ha fin träningsvärk i låren i morgon.
Nehe kära vänner, nu ska jag slänga mig i soffan med mina böcker ska försöka komma igenom hälften av den speciella farmakologin idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0