Lite farmakodynamik.

För er som vill veta vad farmakodynamik är för något så kan jag berätta att det är läran om läkemedlets effekter och hur de verkar på organismen, så slipper ni irritera er på att jag har en rubrik som ingen förstår.
.
Jag är helt slut idag. Jag är klar med hemtentan, lite småfix bara som jag ska göra med Elin någon dag.
Sedan har jag ringt och snackat med min internettleverantör. Fick den nya routern igår eftersom jag skickade tillbaka den förra. Och tror ni inte att denna också låter bli att funka för mig?! Jag blir tokig!! Eller först trodde jag en stund att jag var dum i huvudet. Så jag ringde internettleverantören (jättegullig kille!) och vi gick igenom allting och han kollade när jag var uppkopplad och inte och så vidare. Så han kom fram till att det var hela routern som var felinställd. Så nu känns det otroligt jobbigt att jag måste skicka tillbaka den igen! Denna gången ska jag fan ha pengarna tillbaka! Och det är otroligt kasst att jag inte kan lämna tillbaka den i affären bara för att jag köpt den på internett! Mitt tålamod pallar inte med sånthär. Det kan ta mycket med inte när man köper en router för 600 spänn och sen att det är så jävla massa strul.
.
Sitter just nu i bibblan och "pluggar" eller jag är jävligt duktig, men mina ögon vill inte som jag vill.
Jag ville bara få ut aggressionen, och jag längtar efter på spåret och let's dance ikväll :) Och popcorn och cola och min varm-kalla sallad.
Så för att förtjäna detta måste jag nu sätta igång. Bara två timmar till bibblan stänger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0