Jag ler inombords

Hebbe ligger i sin säck och sover.
Linnéa ligger i bäddsoffan och sover, ingenting verkar kunna väcka henne.
Jag sitter i min säng och pluggar lite samtidigt som jag tittar på the Voice.
Jag mår bra till tusen idag. Precis som alla andra dagar sedan i söndags. Det var länge sedan jag mådde såhär bra, och älskade mitt liv så mycket, jag hoppas och tror att det kommer hålla i sig ett tag till :)
Jag börjar skolan vid ett och strax efter två kommer allra käraste syster. <3
Som jag har saknat henne!!
Innan dess ska jag försöka få upp Linnéa, vi ska äta frukost, jag ska ta tag i mitt berg av disk, och så ska jag få min lägenhet att se tip top ut.
.
Igår när jag och Linnéa var på Donken stod där en orgullig kille i kassan. Han var verkligen hur trevlig som helst. Inte det snyggaste man sett precis, men han hade glimten i ögat och var supertrevlig och inte ett dugg stressad. Och han log hela tiden och verkligen tittade en i ögonen.
Sånt tycker man om, det gör verkligen, kanske inte hela ens dag, men åt minstonde halva.

Kommentarer
Postat av: linnea

haha det gick så där att få upp mig;)

2010-02-25 @ 21:56:10
Postat av: ida

Haha, efter att jag ha stökat i köket och diskat så högt jag kan gick det ;)

2010-02-25 @ 22:00:17
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0