Jag gör det inte för att jag behöver,

utan för att jag vill.
Har suttit och pluggat närstan hela dagen, till och från lite grann, sedan kl 12.
Har faktiskt kännts jätteskönt att göra det när man inte har någon press på sig, allting blir mycket enklare och roligare då och det man läser blir intressant. Jisses vad jag känner mig nördig, men ALDRIG mer att jag ska ligga efter så som jag gjorde de två första terminerna. Så nu är det att ta sig i kragen, ge sig själv en spark i röven och bli lite mer självdisciplinerad.
Har lagat en utomordentligt underbar middag idag. Fiskgryta med en asiatisk touch.
1 pkt matlagningsgrädde lätt
1 pkt kokosmjölk lätt
3 dl mjölk
2 vitlökar
1 ½ tsk sambal oelek
2 tsk garam masala
salt
peppar
2 dl cashewnötter chilli/lime
1 pkt vit fisk
1 pkt crabbsticks
1 burk minimajs
1 burk bambuskott.
klart!
Och såklart matvete till :)
.
Mitt dilemma just nu är om jag ska stiga upp tidigt och gå till gymmet eller om jag ska ta sovmorgon?
Jag och Elin ska träffas kl 10 och gå igenom vår kommande B-uppsats, hur vi ska lägga upp det, var vi ska hitta informationen och så. Skönt att vi redan vet vad den ska handla om.
Och sedan ska jag träffa Linnéa för en fika vid tre.
Livet leker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0