Jag är typ kär.

Detta var nog bland de bästa deltävlingarna på många många år!
Det var Ola, vilken man inte kan låta bli att få ett pirr i magen när man ser? (whaaat!? Har jag blivit en Anna-Lena?)
Pain of salvation, det vackraste jag har hört på mycket mycket länge.
Anders Ekborg var bra första gången man hörde den, men om den ska gå på radion den kommande veckan kommer jag nog vilja spy lite.
Trodde Frispråkarn skulle vara bättre än vad han var.
Och Salem al Fakir är ju bland det sötaste som finns!
Dolf Lundgren är typ min nya idol. Vilken man!
.
Nu sitter jag och trycker på uppdatera-knappen på Youtube hela tiden och väntar på att alla låtarna ska komma ut.
.
Det känns lite jobbigt att följa hela mello-spektaklet utan att höra Emmas åsikt om allt och alla. Hon har alltid haft stenkoll, men nu detta året tänkte jag försöka skaffa mig stenkoll på egen hand.
En bra början är kanske att kolla vilka det är som tävlar nästa vecka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0