Jag är duktig, ja det är jag.

Ställde klockan, gick upp tio över 7. Slängde i mig två skedar yoggi och sedan på med löpardressen och ut. Tränar efter ett speciellt schema nu som inte är likt de jag har tränat efter förut. De första tre veckorna nu ska jag fokusera mest på att springa korta sträckor snabbt. Tycker att det känns lite halvmesigt, känns ju mycket duktigare om man har varit ute i 40 min istället för 10. Men det finns säkert mycket positiva saker med att göra på detta viset med. Och det passar mitt pressade schema som handen i handsken ;) Träningsvärken efter gårdagens pass på gymmet är ju dock inte nådig haha. Gör ont i magen när jag hostar och hade världens problem att kränga på mig sport-bhn. Men det är en härlig känsla. Nu nedrans lägger jag i ännu en högre växel!
.
Nu blir det till att sätta igång och göra klart det sista på arbetet och sedan börja på farmakologin. Och sedan en kväll för mig själv :)
Måste gå och köpa en cola sen. Ett måste.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0