IKEA, vin och barnvagnar.

Läkemedelsberäkningstenta i morse. Alla rätt meddetsamma ;) Är ganska nöjd över mig själv. Haha. Fick reda på när vi var på plats att man var tvungen att ha alla rätt annars fick man antingen sitta kvar och kämpa eller så skulle man få specialundervisning av läraren. Kändes ändå så jädrans skönt att verkligen få 100% bekräftat att man kan det.
.
Sedan bars det iväg till IKEA, vilket resulterade i 1100 kr fattigare.
Det blev två stycken fönsterlampor, hyllor till badrummet, sängöverkast, filt och massa annat fint. Lägger upp bilder i morgon när jag plockat undan vinglasen och diskat upp här lite.
Känns verkligen att jag börjar komma i ordning nu. Och att jag börjar få det som jag vill ha det. Saknas bara någon tavla eller något över sängen. Men sen kom jag ju på att jag har en stor tavla i akvarell jag fick av min gammelmormor som jag bara ska lämna in på inramning och sen kan den nog bli väldigt fin där.
.
Ett par timmars plugg har också hunnits med. Och sedan popcorn och vin med Elin och Emma. Det går jättebra att skruva ihop IKEA saker med lite vin i kroppen. Och sedan började väldens fyverkerier utanför. Det är invigning av Linnéuniversitetet idag. Och ingen student är bjuden. Lite dålig stil.
Där satt jag och Elin och kände oss allmänt höga och suddiga i huvudena och filosoferade. Det slutade med att vi började gapskratta när vi kom på oss själva att ha diskuterat barnvagnar ett bra tag.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0