Hur kan jag vara så lugn?


Jag förstår inte att jag kan vara så förbaskat lugn! Jag har de kommande två veckorna tre tentor och en hemtenta. Och jag är lugn som en filbunke. Det är faktiskt inte bra. Jag behöver verkligen börja träna igen. Längtar som tusan!
Och dessutom fattar jag inte hur jag kan ha missat att det är melodifestivalen på lördag?! I och för sig så är det alltid Emma som påminner en om det och att man sedan dras med automatiskt. Så det är kanske inte så konstigt.
.
Ikväll ska jag då sitta på bibblis till 7, sedan ska jag lägga upp gardin nummmer två. (Det tog sjukt lång tid!) Efter det ska jag sätta mig ner och söka jobb i Sölvesborg och Kristianstad. Kristianstad lassarett sökte typ en miljon undersköterskor, så då kan man ju hoppas på att dom kanske har en plats till mig med fast att jag inte är officiellt undersköterskelegitimerad. Men jag får ju anställas som det i iallafall. Annars kan man ju hoppas på att jag får jobbet på psyk i Karlshamn som jag fick förra året med var tvungen att tacka nej till.
.
Well well cykelställ, nu ska jag diska, ut med Hebbe och eventuellt damsuga innan jag ska till skolan kl 10.
Puss å kram.
.

Kommentarer
Postat av: Linn

ida! din arm ser läskig ut!! :P

2010-02-01 @ 14:21:42
URL: http://linnnathalie.blogg.se/
Postat av: ida

Haha, jag vet! Jag skrattar åt den varje gång jag ser den :P

Fattar inte varför. Men i och för sig är ju typ hela jag sne :P

2010-02-01 @ 22:01:52
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0