Dissar

.
Okej, jag erkänner jag är också en av dom. Men bara när det är nödvändigt och jag inte har haft huvudet med sig.
När all snö har smält bort, vilket min fader förutspådde skulle ske om en månad.
Då när all snö är borta, vet ni vad som kommer komma fram då? Jo, all hundskit!  Det kommer lukta så fruktansvärt illa här på campus så det finns inte!
Ja, ett par gånger (senast igår) har jag varit den som har sparkat över lite snö när hunden har bajsat, men igår sket han fan två gånger på vägen till Elin som bor mitt i mot mig. Och jag hade såklart bara en påse med mig.
Ja, gud vilken underbar doft det kommer bli då.
Jag ska be till gud att jag inte kommer trampa i en tre månader gammal skit någon dag när jag är ute och går.
Det hade varit katastrof! Och jag hade förmodligen börjat gråta.

Kommentarer
Postat av: Juice

Förlåt ida, men jag hoppas för din egen skull att du trampar i en tre månader gammal hebbekorv, det vore rättvist :P fast. inte på riktigt, men det hjälper inte att vara en del av problemet. Det är ju tappert att erkänna det iallafall :)

2010-02-20 @ 16:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0