Glow.

Har nu använt Glow shampo och balsam i ett par veckor. Köpte Raspberry & Rose för torrt och skadat hår. Det är totalt värdelöst! Håret blir torrare och risigare än vad det blir när jag använder mammas eller syrrans shampo för fett och tunt hår.
Nej, nästa gång tänkte jag prova Tressemé, räknade ut, eller ja, Wicky räknade ut att de egentligen inte är så dyra eftersom de kommer i en litersflaskor och jag har hört att de är riktigt bra!
Jag är så sugen på att förnya sminkväskan.
Behöver:
eyeliner- max factor
läppstift- make up store
roughe- make up store eller too faced
mascara- too faced
ögonbrynspenna- make up store
En ny parfym vill jag med ha, denna med från MUS.
Alla mina nuvarande parfymer påminner om hemska fyllor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0