Gjort stan

Stack in till stan med Johannis, kollade i lite affärer och lunchade. Riktigt god sallad med fetaost och kyckling för typ 90 kr eller något.
Stack inom MQ och köpte en jeanskjol, väldigt fin :) 400 kr kostade den, men som tur var hade jag kvar mitt persentkort så den var i princip gratis ;)
Gick till Guldrosen för att kolla på Cult sakerna. Gud vad dom är fina! Lätt att jag ska in dit och handla nästa torsdag när jag får studielånet. Det jag vill ha kommer dock gå på minst 350kr. Men jag har riktat in mig på att jag ska ha det och då är det svårt att släppa.
Jag behöver en sminkborste oxå (Just det Johannis, jag tror jag behåller den jag fick av dig från MUS. Du ska få pengar). Stor och mjuk ska den vara så det går lätt att skugga ut. Säkert 200 kr där, om jag inte hittar någon på E.l.f .
Gud ja, det är mycket jag vill ha just nu, det enda som inte känns frestande att köpa är skor (tro det eller ej!) Men det är väl endast för att det är äckligt slask ute nu och att man inte kan använda det man köpt.
Nästa torsdag eller fredag ska jag sticka och klippa och färga mig också. Satsar på rödblont.
Well, det var väl allt för mig för tillfället, återkommer säkert ikväll igen för att uppdatera er om hur trött jag är eller om att jag funderar på att omskola mig till h*ra eller något för att slippa detta. "Då för man ju betalt för att kramas"
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0