Det fulaste.

Mello igår. Sög stort.
Visst, Mollys b-friend Eric var väl smågullig. Och Paulines låt var störtskön, men det tyckte jag kanske bara för att kläderna var så fruktansvärt snygga. En låt som jag tror hade gått hem i Eurovision (som kommer hållas 29/5).
Resten var väl bara skit. Tanter över 65 röstar på Andréas Johnson och deras gubbar röstar på Kalle Moraeus.
Pausunderhållningen är pinsam. Den som fixar den borde få sparken!!! Tillbaka med Björn Gustafsson eller låt Glada Hudik-teatern stå för alla pausunderhållningar hädanefter. Dom är iallafall 100 gånger duktigare än Christine som bara är ful och står med manuspapprena upptryckta i ansiktet hela kvällen! Det är inte riktigt klokt. Desssutom satt hon på en stol med benen isär iförd en miniklänning. Inte okej!
.
Från en sak till en annan. Något jag tycker är riktigt fult är när man bär tandställning, men vägrar visa detta på kort. Munnen blir liten och ihopklämd och hela minen blir helt ful. Jag har då fan inte sett många som kan le snyggt och naturligt med stängd mun iförd tandställning. Folk vet lixom ändå om att man har tandställning, så varför förneka detta. Dessutom är det ju så sjukt vanligt.
I min klass på gymnasiet så hade typ varannan person tandställning. Ett glatt gäng.
Jag hade tandställning på balen och studenten och tyckte att mina foton inte skulle få förstöras av att jag står där och kniper med munnen. Nu blev fotona inte särskilt bra i alla fall, men det berodde då inte på mig utan på fotografen anser jag.
.
Från en annan sak till en tredje. Alla hjärtans dag idag då. Jaha, det var ju trevligt. Tycker denna dagen känns lika tråkig varenda år. När jag bodde hemma fick jag och syrran alltid varsett vaniljhjärta och en trisslott av mamma, en ask med geléhjärtan av mormor och morfar och en peng eller lott av farmor och farfar.
Detta året har jag fått några sms och så har jag fått min jacka lagad av farmor och farfar. Men det är inte kul att sitta ensam. Ska tvinga ut någon på en date med mig sen.
.

Med tandställning.
.
Och jag ler stort och glatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0