Dålig smak? JA!

Ni vet sådana där personer (ofta väldigt blonda) som där man ser på dom att dom tycker som är så fruktansvärt snygga.
Jag tror ni vet hurdana jag menar, som har dyra kläder, en bil och så klart en minilaptop i en rosa fodral under armen, allt har självklart pappa betalat.
Jag såg en sådan person idag, bara det att hon hade sådan fruktansvärd stil!
Hon hade en röd everestjacka, en lila skinnväska storlek jättestor och bruna mockastövlar.
Det var så fruktansvärt fult så jag ville gråta samtidigt som jag höll på att skratta ihjäl mig!
Stackars tös lixom som verkligen trodde hon var snygg.
För det första kan man inte blanda rött och lila hursomhelst.
Och för det andra, när missade jag att bruna mockastövlar var modernt?
Eller förmodligen var det hon som hade missat att det bara är fult.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0