CSN :)

Idag har jag fått mina pengar från CSN. De var rikitgt givmilda måste jag säga. 12300 kr fick man denna månaden, eller ja, de pengarna man skulle fått den 25e. Goa pengar :D Så om ett par timmar ska jag bryta mig in hos Wicky, sno hennes bilnyckel och sedan ta Räcer till Willys. Var fan flera månader jag storhandlade. Är sugen på thaimat. Men det får nog bli något enklare då jag käkade pastasås med pasta till lunch och sedan svängde Elin ihop en citronkaka i vår pluggpaus.


Fick mitt paket i brevlådan idag. Min efterlängtade McKinley jacka! Farmor och farfar hade packat in den i en Ica kasse och sedan satt massa frimärken på. Haha, uppfinningsrikt. Men nu har jag fått tillbaka min jacka iallagall, och jag är lycklig!
.
Nej, nu ska jag fortsätta med mina lungsjjukdomar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0