Börja om på ny ruta igen.

Klockan är elva och jag har hunnit med en promenad med Hebbe, diskat, gymmat och nu är tvätten klar vilken minut som helst.
Kl 12 är det dags att börja på nytt tenta-plugg. Nästa lördag har jag den, farmakologi, tumörsjukdomar, infektionsjukdomar och så vidare. Dags att ta fram superwoman med andra ord!
Men fy fan vad det var skönt att gymma! Kändes att det var ett tag sedan. Körde ett triceps-bröst-mag pass. Go träningsväärk i morgon. Och i kväll om vädret tillåter det ska jag ut och springa, det blir endast tio min då, tänkte jag skulle träna upp att springa snabbt. Det är ingen match att springa länge, bara man hittar andningen. Men det är farten som just nu är problemet.
Fick min IForm i brevlådan igår :) Det gör en extra peppad.
Gillar läget.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0