VISSA GÅNGER BEHÖVER MAN FAKTISKT BARA FAMILJEN

Jag vet att det är jäkligt riskabelt att uttala sig om sina praktikplatser på internet, och därför ska jag väl inte heller göra det. Men ibland blir man bara så trött!
Ska strax iväg till Johanna och titta på tv och äta lite julgodis. Men innan dess ta tag i ett kaos till lägenhet. Det är helt sjukt vad man kan stöka ner när man har en sådan dålig dag som jag hade igår. Och vad tänker man lixom när man får för sig att dricka med sugrör ur en enlitersbringare i stället för att ta ett vanligt glas? Och vad tänker man när man ställer in en mattalrik i badrummet? Nej, jag vet inte. Disk för flera dagar är här också. Och skitigt.
Sen måste jag packa också. Ska till Olofström i morgon och ta det lite lugnt. Komma bort från detta lite, och umgås med familjen och känna lite trygghet. Vill inte sitta ensam här i helgen, känner mig inte riktigt bra för att göra det om jag ska vara ärlig. Prata med mamma och med syster annat än över telefon. En lång kram och känna när mamma sitter bredvid mig i soffan och drar i mina lockar samtidigt som hon gör ifrån sig ljudeffekter <3 Och Hebbe med såklart! Hans kärlek ljuger aldrig. Pussar och gos och lek och mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0