VEMOD

Gymkhana på ridningen. Så kul! Väldigt jobbigt att det var så roligt och gick så jädrans bra när det var sista gången :( Min stigbygel gick dock sönder, så jag tappade kontrollen, höll på att fara av och nästan bli sparkad av en häst på kuppen, men alla klarade sig helskinnad. Min häst tyckte det var så kul att hon gjorde världens lyckospark i luften i galoppen. Lilla stumpan, och gud vad jag kommer sakna hästarna! Men det finns inte en chans att jag kommer ha råd, och knappt tid heller för den delen.
.
Nu har jag sjukt mycket att göra. Innan jag ska gå och lägga mig ska jag duscha, diska, städa, dammsuga och skriva klart min packningslista. Kan gissa att det endast blir 5 timmars sömn denna natten också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0