SÖNDAGSMYS=ÅNGESTDÄMPANDE

Lite sådär halvt oeffektiv dag ska jag ta och erkänna. En och en halv timmes promenad i snöstorm var mycket trevligt. Lyssnade på Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann. En mycket trevlig bok när man bara vill vara och ha det bra för sig själv. Annars har väl dagen gått lite för snabbt kan jag tycka. Gjort matlådor och ätit är väl det enda som hunnits med. Eller hunnit och hunnit,,, orkat får man kanske ta och säga istället.
.
Strax samlas vi igen, jag, Carro och Ramsingen. För lite söndagsmys. Jag fixat några grymma filmer som de säkert kommer uppskatta :)
Men innan dess, dra till affären. Känns väldigt mysko att veckohandla på en söndag.
Kom på att fredags och lördagsmys är fett överskattat om man jämför med söndagsmys. Vilken dag är det ångesten börjar komma? Jo, på söndagarna. Det är väl då man ska samlas för att tillsammans skratta och ha det trevligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0