EN NÖJD TJEJ.

Var precis på Willys. Tror ni inte att jag hade glömt kortet hemma? Tur att Annie är så rik som hon är och kunde betala min veckohandling. Jag ska strax sätta igång med mitt minijulbak, Bountyrockyroads, tyvärr var mashmallowsen slut och så råkade jag köpa vit blockchoklad så det blir en tur till Ica.
Som ni som bor här vet så ligger mitt gamla gym precis ovanför Willys, och vad ser jag? Att dom har öppet hus hela veckan vilket innebär att man tränar gratis både på gymmet och gruppövningar! Så nu vet jag vad jag ska göra varje ledig tid av denna veckan :D Så jag skiter i teorin på ridningen ikväll och sticker dit och tränar istället. Fasen vad nöjd jag är!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du inte gårr med i gymmet här på campus?

2010-12-13 @ 19:04:12
Postat av: Linn

Ååh! Fin bild som tusan! och va fin du är i håret, definitivt din hårfärg! :)

2010-12-13 @ 19:18:46
URL: http://www.metrobloggen.se/linnnathalie
Postat av: ida

Jag ska gå med i gymmet efter nyår. Är ju ledig i 10 dagar nu så jag tycker det är lite onödigt. Och innan har jag ju inte behövt eftersom jag sprungit typ 4 ggr i veckan.

.

Tack Linn :) Jag har inte färgat håret på ett halvår så det var nog bara lite tyr med ljuset där ;)

2010-12-13 @ 20:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0