PARTYOUTFIT

Halvtidsbedömning. Gick jättebra och man fick oerhört mycket feedback. Och sen är det det vanliga, att jag måste tro att jag kan. Jag fattar inte att det kan synas igenom så väl när jag knappt märker det själv. Men men, jag är på psykosavdelningen så det är kanske inte så konstigt att de sär duktiga på att se igenom människor.
.
Nu har jag dessutom jullov, åker hem till syrran om två timmar. Hoppas hoppas jag kommer hem. Annars är pappa i Kristianstad hela kvällen och äter med en kompis. Så det är bara 30 min därifrån om det skulle krabba vid bytet. Så jag känner mig ganska lugn :)
Nu ska jag fortsätta packa. Mitt största bekymmer är fortfarande partyoutfit, men jag ska följa med Linn till Karlshamn i så då kan man ju hoppas på att man hittar något fint :)
Nej, nu måste jag gå på dass. Skriver säkert mer ikväll när jag kommit hem. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0