PANIKÅNGEST OCH LINDVALLEN

Mått skit de senaste dagarna och idag är panikångesten större än den varit på länge. Hjärtklappningar, svårt att andas och yrsel. Vet inte om det är praktiken som påverkar mig, men förmodligen är det så. Dock är det inte patienterna, utan bara miljön. Visserligen ser jag ångest varje dag och det påverkas man väl av.
Knappt ätit någonting idag. Två herbalshakes, ett knäcke, en klementin och två ägg. Kanske låter mycket för vissa, men inte för mig. Har ingen matlust samtidigt som jag går och drar i kylen var tionde minut. Vill gå och lägga mig nu, men är inte trött. Jag vill visserligen inte göra något annat än att sova, men jag kommer inte kunna. Sitter här och rycker, kan inte sitta stilla, kan inte gå ut. Fryser, svettas. Behöver gråta, kan inte gråta. Tänker och överväger.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kan i alla fall berätta en riktigt bra nyhet. Den 26/12 sticker jag till Lindvallen. Jag och typ nio andra verkar det som. En vecka. Kommer bli så jädrans kul! Så skönt att komma iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0