FETT JOBBIGT ALLTSÅ

Jag har bättrat på min förkylning lite med ett par timmar i pulkabacken. Stack dit med Ramsingen, Carro och ett gäng med sopsäckar. Efter ett åk kommer det en hel klass med förskoleelever. Vi kände att vi fan inte kan vara sämre än dom och stack och köpte ett par pulkor. Och jävlar i lådan vad vi åkte! Skrattat så jag fått ont i magen!!
Pulkaåkning är fett underskattat och jag glömde bort min snoriga näsa också.
.
En sak som jag är fett irriterad på är att jag har fått tidernas förkylning just när jag är ledig hur länge som helst! Det är ju riktigt jobbigt att läsa om när Linn ska vara så jävla duktig hela tiden och gymma och hålla på, käka proteintillskott och ha en pojkvän som är typ värst av alla. Så jävla jobbigt alltså...
.

Kommentarer
Postat av: Linn

Så söt du e gumman! du tar igen det snart :) love!

2010-12-05 @ 10:37:40
URL: http://www.metrobloggen.se/Linnnathalie
Postat av: ida

Haha, vänta du bara! Du kommer få konkurrens!

2010-12-05 @ 11:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0