ÄVEN OM MAN ÄR EN 21-ÅRIG STUDENT ÄR 3 TIMMARS SÖMN LITE FÖR LITE

Någon som är förvånad över att jag inte stack till gymmet idag? Nej det var faktiskt så att jag och Annie var tvugna att ta den senaste luciaföreställningen eftersom det 40 minuter innan föreställningen skulle börja var fullt i kyrkan. Heeelt sjukt!
Vi gick och satte oss på ett fik i stället och tog en fika för 70 kr. Kaffe och ostkaka. Väldigt gott, men inte såå gott faktiskt.
Har ändå fått lite motion idag, till stan, runt om i stan, 30 min jogg i kön in till kyrkan och sedan jogg till och från på vägen hem. Det får duga för idag.
Ska strax gå och lägga mig. Tre timmars sömn är lite för lite. Även för en frisk och alert 21-åring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0