MANY LOVERS

Nu ska jag berätta om min nuvarnade häst som jag har på ridskolan.
Bhirghit. Tideras segaste häst.
Och då ska ni veta att jag har ridit många sega hästar när jag red i Olofström.
Hon lyssnar inte på innerskänklen, eller hon lyssnar faktiskt inte på någon skänkel alls. Mer irriterande skrälle får man nog leta efter. Dessutom säger ridläraren tll mig att jag har dålig balans! Nej fy sjutton var jag var irriterad när jag var klar.

När jag kom hem hade Emma lagat pasta med baconsås, då blev jag lite gladare faktiskt :) Och så hade hon köpt hem chips också. Det är faktiskt inte heltfel att agera akutboende ;)
Aningen orolig blev jag dock ett tag när Emma frågade om Gutte också kunde sova hos mig. Snäll som man är så kan man ju inte säga nej.
Dock så övervägde jag en kort stund att jag skulle tvinga dom att Gutte skulle sova i min säng och jag och Emma skulle sova i bädsoffan. Man vill ju inte höra något kussimurrande när man ska sova lixom.
Men nej, jag trodde faktiskt att jag kunde lita på dom så jag lät dom sova tillsammans. Men för säkerhets skull så satte jag i mina hörlurar till Mp3n och låg och lyssnade på en ljudbok tills dess att jag sov som en stock.

Min nya telefon har jag fått nu också. Jag tror bestämt att jag älskar den :)
En HTC Desire.
Har precis beställt ett fodral till den också på eBay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0