NEW LOVERS

Igår hade jag verklgen en svacka, jag tror jag gjorde av med nästan 3000 kr!
Först var jag och Wicky på City Gross och handlade lite mat. Där köpte jag även nya ridkängor, chaps, strumpor och en badrumsvåg.
Sedan var det dags för tandläkaren, där jag inte har varit på två och ett halvt år! Hade inte ett enda hål, men däremot hade jag en lagning som hade gått sönder, och det ska jag behöva betala för! Värdelöst! Dessutom tvingade hon på mix att köpa Flux flourskölj och tandtråd. Tandställningen har dessutom gjort att mina tänder är så täta att jag fick såga mig igenom tänderna med den där tråden, var fan helt genomsvettig efteråt!
Efter tandläkaren var jag tvungen att pigga upp mig själv lite. Så jag köpte ett par skor. Det var dessutom 20 % rabatt på dom!

Sedan åt jag sushi till lunch och köpte sedan löpartejp i hopp om att mitt kära knä någon gång ska sluta göra ont.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0