ETT STÄLLE DÄR ALLT ÄR ACCEPTABELT

Min "frikortshelg" är slut och det är knappt att den kan beskrivas med ord. Jag har sett och träffat så otroligt mycket härliga och konstiga människor som man knappt trodde existerade. Var helt i extas under hela paradtåget. Så jäkla häftigt! Måste upplevas av alla någon gång i livet känns det som.
Efter paraden, som varade i flera timmar, traskade vi tillbaka till centralstationen där vi låst in vår dricka och sedan stack vi till slussen där förfest väntade. Det skulle bli en öl i baren och sedan dricka vårt medhavda, det slutade med att det knappt fanns en millimeter kvar av bordet när vi gick. (Happy hour är happy hour). ;)
Till Pridepark där den riktiga festen drog igång.
.
Igår vaknade alla tidigt, förmodligen fortfarande fulla hela bunten. Det första Gabbe säger till mig är: Ida, nästa helg är det Karl-Oskar dagarna. Kunde inte göra annat än att böra asgarva.
Medan Elin och Gabbe stannade på stationen på grund av bakfylla gick jag och Emma och mötte upp hennes gamla klasskompis Marie. Vi åkte ut till St: Eriksplan och åt lunch och sedan tillbaka till slussen och mötte upp Linus och Kim för att ta en fika på världens mysigaste ställe. Utsikt över havet och Grönan och med hängmattor utplacerade lite överallt.
Runt tvåtiden började min bakfylla komma. Som på beställning.
Sedan var den dagen slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0