MORGONGYMNASTIK I HERRGÅRDSVIKEN

I morgon sticker jag och pappsen till Växjö. Jag har nästan dubbelt så mycket med mig hem än vad jag hade hit. Och hur kommer det sig? Så nu får vi fixa ett släp för att få hem alla mina saker. Det är lite pinsamt nästan.
I morgon ska vi även inom expert så att jag kan lämna in min dator på lagning. Det har funkat ganska bra denna sommaren i och med att jag har en kylare här hos pappa, men den tillhör tydligen lägenheten så jag får i stället lämna in datorn på lagning. Jaja, skit samma, får väl klara mig utan dator ett tag, får ju ändå min nya mobil snart så det är ju lugna puckar ;)
.
Jobbdagen har varit fin, lugn och varm och bara lagom av allt :)
Hade morgongymnastiken ute på flotten. Mitt i herrgårdsviken kastade vi ankar. Snacka om mysigt!
.
Nu väntar jag på att den grillade fläskfilén snart är klar och sedan ska jag ut och springa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0