SKAKA ROMPAH

Välkommen tillbaka till Campus Ida!

Nu efter en kväll på Sivans i goda vänners lag så känner jag åter igen att jag nog kommer kunna ta mig igenom denna terminen också. Bara jag får lagom mycket festande med riktigt fint folk, precis som det var igår.
Ja, nedrans vad kul vi hade!
Som vanligt så försvinner människorna en efter en, först Wicky och sen Li och Li. Då var det bara jag, Johannis och Sara kvar.
Och gud vad vi dansade!
Liveband med riktigt bra musik utomhus är så härligt!
Jag fick minsann en jägermeister-snusnäsduk också av sångaren. Det ni! ;) haha.

Nu tror jag att jag ska återgå till sängläge, och sedan en hemkörd pizza ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0