NYSTART FÖR TJUGOFEMTE GÅNGEN?

Denna sommaren skulle ju bli den mest hälsosamma i mitt livs historia. Jag skulle klara av att springa en mil och jag skulle gå ner i vikt.
Hur kunde det då bli så att jag nu har sämre kondis än i början av sommaren och att jag har gått upp ett kilo?
Jag blir tokig.
Jo, jag har haft ont i halsen i en månad. Promenader är så tråkigt! Och Hebbe bli bara långsammare och långsammare, och det är ju tråkigt att ut och gå själv.
Nu är det två veckor kvar till skolstart och två kilo borde jag ju i alla fall lyckas gå ner på den tiden?
Så nu blir det att jag ska gå på dass, dricka ett glas vatten, på med pulsklockan och sedan köra ett kondis/fettförbränningspass ut till Ynde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0