NU PACKAR JAG IHOP LIVET I SÖLVESBORG

Sovit fruktansvärt dåligt i natt! Haft ont i ryggen och drömt en massa konstigt. Jag som aldrig brukar drömma annars.
Frukosten är i magen och nu ska jag skriva ut mitt schema, vilket egentligen inte är till någon jävla nytta alls då det inte står varken när eller var jag ska ha min praktik, eller i vilken basgrupp man är. Nej, det får vi reda på samma dag vi börjar. Och dessutom har jag glömt att bekräfta att jag ska fortsätta min utbildning :S
Hoppsan!
Det löser sig nog.
Nej nu ska jag städa lite och packa lite. På fredag flyttar jag upp alla mina saker till Växjö.
Och sen cyklar jag upp till Tibra för en lång skrittrunda i skogen.
Avkoppling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0