DESSA JÄVLA TELEFONTIDER!

Dagens nio timmar på jobbet försvann i ett naffs! Poff sa det bara.
Vi hade information om veckans ridläger, och sedan körde vi upp med två busslaster fulla med gäster till stallet, kollade runt och hälsade på hästarna.
Och kvällen har också gått snabbt, de flesta av denna veckans gäster klarar sig för det mesta själva så det är skönt :) Bara lite stöttning då och då.
.
jag började klockan ett, och innan jag cyklade till gymmet halv ett hann jag med att rida 40 min, springa 35 min, äta frukost, äta lunch och gå och snacka med banken.
Jag hann även med att sitta i telefonkö i 30 min, snackat med två olika personer på phonehouse, telefonkö i tio min till för att sedan komma till en telefonsvarare på blekingesjukhuset som sa till mig att telefontiderna var slut för dagen.
Då blev jag aningen väldigt irriterad.
.
Väldigt gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0