DELAD TUR

Det märks att jag jobbar i princip dygnet runt eller?
Jag var dock ledig igår, och då spenderade jag min dag i sängen. Steg upp och stack till Johanna och Tobbe med lite frukost och sen när jag kom hem igen gick jag och la mig. Sov till fyra och sedan körde jag och syrran till mami.
Där var hon i full gång med att tapetsera om på övervåningen. Det blev verkligen riktigt riktigt fint! Och i och med detta så kommer jag äntligen få mammas vita bokhylla så får hon min gråa. Sedan är med lägenhet fulländad :) Men förmodligen kommer jag köpa och byta ut tv- och soffbordet efterhand när jag kommer över något snyggt och billigt.
Efter att vi hade grillat korv så körde jag till Linnéa där även Hansson befann sig. Han hade bakat blåbärspaj, den duktiga pojken :)
Vi kollade på Year One, som var så pass bra att jag somnade i soffan. Jag och Linnéa har verkligen inte samma humor för fem öre!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0