ATT GÅ PÅ TOA I TOTALT MÖRKER

Nu är jag på att igen.
Har varit 100 % datorlös i en vecka nu och det har faktiskt kännts ganska bra måste jag erkänna.
Jag kommer inte riktigt ihåg allt som har hänt...
Det var fest i lördags i alla fall, Luxan blev det och det var riktigt nice faktiskt. Låg dock i sängen tilltvå dagen efter... Och bakispizza såklart :)
Men ni skulle sett mig på tåget till Växjö, två rullresväskor, en fet ryggsäck full av ridkläder, en handväska och en hund.
På bussen mellan Ronneby och Växjö blir jag akut kissendödig.
Det är varken lätt eller speciellt frächt att gå på toa på en buss, särskilt inte med en hund också.
Dessutom hittade jag inte lysknappen så jag satt där inne i mörkret och hade endast mobilen som ljuskälla. Ännu jobbigare blev det när jag inte heller hittade spolknappen, vilket gjorde det hela ännu jobbigare. Men så klart låtsades jag som ingenting.

Kommentarer
Postat av: Juice

välkommen tillbaka! jag har också provat det där med busstoa, det är ingen trevlig upplevelse men det är iallafall oftast meningen att ljuset ska tändas när man stänger dörren ^^ jag är nyfiken på hur du fick in hebbe i den minimala toan O.O

2010-08-28 @ 09:54:33
Postat av: Ida

Haha, jag hade honom i famnen, knäppte upp och drog ner byxorna med en hand! :P

2010-08-28 @ 10:33:11
URL: http://idusens.blogg.se/
Postat av: Juice

det hade jag velat se, folk måste ha trott du var helt störd ^^ men bra jobbat!

2010-08-28 @ 15:54:15
Postat av: Ida

Som tur var så var faktiskt den bakre delen av bussen där toaletten fanns helt tom.

Phew säger jag. HAha.

2010-08-28 @ 18:07:31
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0