474

Dagen började med en morgonpromenad med Hebbe liten. Han bajsade och utgjorde det han skulle och verkade vara ganska nöjd. Aningen hård i magen kanske, men det var nog ingenting han led av särskilt mycket.
Efter det hade jag lovat mig själv att jag skulle ut och powerwalka. Eftersom jag har haft problem med halsen hela sommaren vågade jag inte riktigt springa, men när jag efter fem minuter kom upp till rundella (en rondell här i stan) så fick jag nog. Gud vad det är tråkigt att gå!
Så jag började springa. Jag tänkte att jag är nöjd om jag orkar springa 20 min. Efter 20 min tänkte jag att jag kämpar 5 min till, och sen fem min till och sen fem min till.
Efter 35 minuter var jag hemma. Gud så stolt jag var över mig själv!
När jag kom hem var det bara hopp in i duschen och sedan tvingade jag med Johanna till Maxi i Bromölla, dit det är ca en mil.
Köpte en supergod banan/ananas/kokos smoothie.
.
Dagen har varit bra och jag har trots denna ytterst aktiva dagen varit mycket pigg.
Fram till nu.
Då kom jag hem från jobbet och åt en liten skål med spagetti. Vilket jag ångrar starkt nu.
Jag gör så varje dag när jag jobbar kvällen! Är jätteduktig med maten precis hela dagen, men sen när jag kommer hem är jag så hungrig och sugen på något att jag tar resterna som familjen har ätit, vilket alltid är antingen potatis eller pasta.
Jag blir så trött på mig själv!
Började nästan gråta en skvätt också.
Då pratade älskade Wicky vett med mig och sa att man måste faktiskt få tugga på någonting minst en gång om dagen.
Det hjälpte bara lite grann.
Mår fortfarande dåligt. Men hon har ju rätt den där tösen.
Tänker inte skriva hur mycket jag saknar henne, för då börjar jag bara lipa för att jag dessutom är trött.
Men saknar henne, det gör jag.
474.

Kommentarer
Postat av: Wicktoria

jag saknar dej med, och du är jätteduktig! Det är nästan så jag med blir sugen på att springa och sånt där knäppt. Men du känner ju mej ;) Nu hoppas jag att det går snabbt till torsdag. och ps, bra att du skrev om bajs. Du vet ju hur mycket det roar mej :P

2010-08-10 @ 23:35:52
Postat av: ida

Ja, jag tror jag ska börja skriva något om bajs varje dag, endast för att roa dig, dock vet jag inte om jag ska ta steget att varje dag tala ut om hur mitt bajs ser ut från dag till dag.

Jag kan säga att den dagen du eller elin tar er igenom rundan i skogen frivilligt och utan att gnälla så ska ni få välja ut en runda jag ska springa.

2010-08-10 @ 23:52:41
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0