YES Ultra

Och dagen blir bara bättre och bättre.
Kunde somna en halvtimma på bussen efter lite illamående (bra ursäkt till att inte plugga) och sedan en promenad runt halva sjön då jag missade min hållplats.
Fick en present av Wicky när jag kom hem, en flaska YES, modell retro. Som jag har letat efter den! HAHA.
I mitt brevinkast låg skattepapprena, 7800 kr tillbaka. Inte fy skam det :) Och där låg också mitt paket från Ellos. Jackan var såå snygg och satt perfekt! Och även khaki-shortsen satt perfekt, och de var otroligt sköna och väldans snygg färg med. Jag känner mig jäkligt redo för vår och sommar nu!
Det enda negativa med dagen var väl att frisersalongen hade stängt tidigt idag, så jag kunde inte köpa min hårfärg idag heller. Men ingenting kan göra mig deppig idag. Jag är på topp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0