Jobbintervju #2

Jaha ni, jobbintervju om två timmar nu då. Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra! Jag vet dock inte riktigt vad det är för jobb :P Jag minns inte heller att jag sökt det. Men jag har kollat lite på deras hemsida och det är ett spa, konferens och rehabiliteringscenter. Och läget är helt underbart, ligger precis vid havet. Jag har på mig en rosa kofta, lackleggings och blå och grön ögonskugga. Kanske att man ska se lite mer proper ut. Just det, svart avskavt nagellack har jag med, men jag tror att det ska få sitta kvar för mina fingrar har en tendens att se väldigt äckliga ut när man har tagit bort svart nagellack.
.
Emma sa nyss att jag ska ta vanliga leggings, så det får bli så :)
Efter det är jag hemma i mycket säkra och inte alls brotts- och mordhärjade lilla Växjö.
Jag undrar lite om dom inte har efterkontroller på patienterna som släpps ut från psyket? Visst, aftonbladet är väl inte så mycket att lita på, men det kan jag inte tänka mig att de hade i detta fallet. Om eftervården av patienter, både av psykiska och "kroppsliga" besvär, hade varit bättre är jag helt säker på att många många fler människor hade mått bättre idag.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0